19 Haziran 2015 Cuma

happiness project

Bunun adı bir HAPPINESS PROJECT'ti. Aylar önce ajandamın sol üst köşesine karaladığım bir şey. O gün kırgındım ve değişik sebeplerden dolayı haksızlığa uğramış hissediyordum. Yol kenarında konumlanan bir cafede oturmuş, beni üzdüğünü bildiğim durumları, kişileri, yerleri ve zamanları tekrar tekrar düşünüp aralıksız olarak çay içiyordum. Kendime geldiğimde hava çoktan kararmıştı ve farkettim ki insanlar kaçan güneşin arkasında bıraktığı soğuktan korunmak adına garsondan şal istiyorlardı. Durdum ve içmekte olduğum 4. çay fincanına baktım. Koskoca bir günü boşa geçirmiştim! Oysa hayalini kurduğum şeyler için boşa geçirebileceğim saniyelerim bile yoktu benim. bu durum canımı, üzerinde düşündüğüm acıklı durumlardan daha çok yaktı. Kendi ellerimle kendimi mutsuzluğa sürüklüyordum. İşte defterime karaladığım bu iki kelime, o günün bir anısı olarak durmakta.
İnsan her daim mutlu olamıyor elbette. Ama ben inanıyorum ki yüzüne gülümseme yerleştirecek şeyleri günün her anı bulabilir. Belki sen içtiğin gazozdaki baloncuklara hayransın. Belki de o, kırlarda savurduğu çiçekler gibi saçlarını savuran rüzgara...
Peki benim yüzümdeki tebessümün sebebi ne mi? işte onlar da burada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder